PREMSA ESCRITA

26/01/2019

El meu desig per a aquest 2019​​​​​​​

Estem a les portes d’unes noves eleccions municipals, aquestes eleccions són de vital importància per a una comunitat de persones com és la nostra -persones amb diversitat funcional- doncs les persones escollides en els nostres ajuntaments seran les encarregades de portar a terme les polítiques més properes, i aquestes seran les que faran que continuem o no amb la discriminació que patim en ple segle XXI.

Imatge notícia

Parlem de Diversitat

Qui Som

L'AFIS (Associació Funcional per la Integració Social) està formada per un equip de persones amb diversitat funcional que defensem i protegim a ultrança els drets de les persones amb disCapacitat i fomentem i donem suport a la participació en tots els àmbits de la vida amb l'objectiu d'arribar a la plena inclusió en la societat.

Som una Organització No Governamental (ONG) de caràcter democràtic, plural, igualitari i participatiu, de naturalesa associativa y sense afany de lucre. Que desenvolupem la nostre activitat en l'àmbit del territori català, en relació amb la problemàtica que hi afecti a totes les persones que estiguin afectades per qualsevol mena de disCapacitat o malaltia, i les seves famílies, que es vegin vulnerats el seus drets e interessos.

Destaquem

gallery/button-1349
gallery/button-col·laborador
gallery/button-4516

RÀDIO

17/07/2018

Informatiu Local i Comarcal del 17 de juliol a Ràdio Rapita

L'Associació Funcional per a la Integració Social (AFIS) acaba de posar en funcionament dos nous serveis per millorar la qualitat de vida de les persones amb mobilitat reduïda del territori, ja siguin persones grans, amb alguna disCapacitat o que pateixen alguna patologia, i que resideixen o visiten les Terres de l'Ebre.

Manteniment, assistència i Reparació
Turisme i Oci Adaptat

13/07/2018

Sortides en grup amb la Handbike elèctrica

organitzem sortides amb les HACHIS pel "Antic Camí de Sirga" a través de la senda del bosc de la ribera de l'Ebre que transcorre a riba dels metres finals de l'Ebre i dins el Parc Natural del Delta de l'Ebre (Reserva de la Biosfera), un dels ecosistemes més verges de Catalunya.

gallery/fes-te sòcia o simpatitzant