Parlem de Diversitat

"Parlem de diversitat" neix com un programa de ràdio de l'AFIS a Cerdanyola Ràdio. Aquest programa es crea amb l'objectiu de fer veure a la societat les necessitats que tenen les persones amb diversitat funcional i buscar la manera de solucionar-les per així intentar fer un món accessible per a tothom.

Són diverses les causes que fan que el programa de ràdio només s'emeti una temporada.

Però "Parlem de Diversitat" manté la seva essència i és reestructura perquè segueixi complint amb seu objectiu principal que no és altre que seguir fent visible les necessitats de les persones amb diversitat funcional per aconseguir la plena inclusió en la societat i això ho farem a través de totes les vies possibles de comunicació i on l'AFIS farà d'altaveu.

Arxius d'Àudio
Programa de Rdio "Parlem de Diversitat"
Premsa Escrita
Vídeos de l'AFIS

Programa de Ràdio (Cerdanyola Ràdio 2016/2017)

Fonoteca de tots els arxius que l'AFIS va generar al seu programa de ràdio a Cerdanyola Ràdio.

Arxius d'Àudio

Fonoteca de tots els arxius que l'AFIS va generant com a notícies als mitjans de comunicació.

Premsa Escrita

Biblioteca Digital de tots els arxius que l'AFIS va generant com a notícies als mitjans de comunicació.

Vídeos

Videoteca Digital de tots els arxius que l'AFIS va generant com a notícies amb els seus propis recursos i als mitjans de comunicació.