Programa de Ràdio "Parlem de Diversitat" 2016/2017

Parlem de Diversitat neix del treball i l'esforç realitzat per l'Associació Funcional per la Integració Social per fer veure a la societat les necessitats que tenen les persones amb diversitat funcional i buscar la manera de solventar-les per fer un món accesible per tothom.

Parlem de Diversitat tractarà temes que parlaràn de la diversitat funcional d'una manera clara, per conseguir que la vissió sobre aquest tema deixi de ser negativa. El programa serà dinàmic, pràctic i sobretot molt optimista.

Parlem de Diversitat està presentat per la Lidia López i en Juan García, amb la col·laboració d'en Ginés García i alguna altra persona que forma part de l’Associació Funcional per la Integració Social.

Acompanyans cada dijous, de 20 a 21 hores pel 105.3 FM de Cerdanyola Ràdio i descobreix un món tan apasionant com desconegut. Uneix-te a la nostra il·lussió de posar un granet de sorra per canviar el món de la diversitat funcional!!!!

Podeu fer les vostres consultes al EMail o al número de mòbil 642.547.466

gallery/page