Diumenge 18 d'octubre de 2015

de les 9 a les 20 hores

Parc Xarau

Fira de la Inclusió Cerdanyola del Vallès

La Fira de la Inclusió Cerdanyola del Vallès es un esdeveniment sense precedents a la província de Barcelona, la primera Fira de la Inclusió, la qual neix de la necessitat que hi ha actualment a la societat, a causa del desconeixement i falta d'informació sobre la discapacitat, les dificultats de la vida diària i problemàtiques que s'enfronten diàriament les persones amb diversitat funcional i als que els envolten. Per això, l'Associació Funcional per la Integració Social i l'Ortopèdia Inse presenten aquest nou projecte perquè en un futur es pugui parlar d'inclusió a la societat.

Per dur a terme aquesta Fira es tria com a zona geogràfica la ciutat de Cerdanyola del Vallès, per la seva accessibilitat idònia, ja que al nostre municipi es creuen les principals autopistes del país, les quals permeten una ràpida connexió amb el resta de localitats del territori català.

La Fira de la Inclusió constarà amb la participació d'importants Empreses i Serveis que faran d'aquesta, un esdeveniment interessant i informatiu per a tots aquells que hi participin. A més, tindrà una programació variada amb diverses activitats per a nens i adults, on es barrejaran jocs esportius i sensorials per tal de fer-los partícips de com percep el món una persona amb diversitat funcional.

Tot els assistents gaudiran de l'entrada gratuïta i es trobaran amb un esdeveniment pensat per a tothom.

Fira de la Inclusió Cerdanyola del Vallès

---------------------------------- ORGANITZEN ------------------------------------------------ AMB EL SUPORT ------------

Fira de la Inclusió Cerdanyola del Vallès

--------------------------------------------- BENEFACTORS I PRATOCINADORS ----------------------------------------------