Associació Funcional

Et trobes a: Associació Funcional per la Integració Social > Accessibilitat Universal > CAMPANYA PER UNA ACCESSIBILITAT REAL PER AL 2017

Associació Funcional

L'Associació Funcional per la Integració Social ha creat la campanya de conscienciació ciutadana perquè el proper 4 desembre 2017 es dugui a terme l'Accessibilitat Universal en tots els pobles d'Espanya i no caigui en l'oblit segons es recull en el Real Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social.

Aquesta campanya la portarem com a Moció a tots els ajuntaments d'Espanya que ens vulguin rebre, perquè aquests adquireixin un compromís amb l'Accessibilitat Universal.

La campanya va acompanyada del hastag #AccesibilidaReal2017.

I de la seguent imatge:

Imatge per l'Associació Funcional

Imatge personalitzable per a persones jurídiques i físiques

Associació Funcional

ADVERTÈNCIA: L'Associació Funcional per la Integració Social no és responsabilitza d'un ús inadequat i incívic de la imatge de la campanya.

Aquesta imatge és per enganxar-la en totes les zones que estiguin sota l'administració pública i que ens trobem i no compleixin amb l'Accessibilitat Universal i el 4 desembre 2017 hagin de complir amb el Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre o amb qualsevol obstacle (als vidres dels vehicles mal estacionats, pals de la llum, fanals, senyals, etc.) que ens trobem al camí.

Si vols formar part de la campanya fes la teva comanda de adhesius (el preu i totes les despeses van a càrrec del sol·licitant) al correu electrònic info@associaciofuncional.org o als números de telèfon 936.912.627 o 615.304.682 o la pots descarregar i imprimir allà on vulguis.

Si com a entitat, empresa, institució, etc. ens vols donar el teu suport i que ho fem públic a la nostra pàgina web a la pestanya Suport, pots fer-ho escrivint al correu electrònic info@associaciofuncional.org o als números de telèfon 936.912.627 o 615.304.682.

Si vols col·laborar amb la campanya fent un donatiu, el pots fer a través del número de compte de CaixaBank:

- 2100 4809 31 2200141776

- IBAN: ES94 2100 4809 3122 0014 1776

Associació Funcional

Aquesta campanya està sota la llicència

Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 Unported License.

• Segueix-nos a:
  • Carrer de la Indústria, 38-40
  • 08290 - Cerdanyola del Vallès
  • N.I.F. G66346180
  • Nº d'Inscripció a GentCat 54505
  • Nº de Registe a l'Aj. Cerdanyola 414
  • AFIS©2014-16
  • Contacte:
  • Telèfon i fax: 936.912.627
  • Mòbil: 615.304.682
  • Aquesta web ha estat dissenyada i
  • realitzada amb recursos propis