Associació Funcional

Et trobes a: Associació Funcional per la Integració Social > Activitats > PETICIONS MITJANÇANT LA RECOLLIDA DE SIGNATURES

MILLORA BUS CERDANYOLA

Al 2010 en Barri de la Farigola es va inaugurar el CAP Farigola, un centre pensat per descongestionar la resta de centres de Cerdanyola i de Ripollet i donar servei a la zona nord de Cerdanyola. Desprès de 5 anys i mig de funcionament ens seguim trobant que l'ajuntament de Cerdanyola del Vallès no a habilitat una línia d'autobusos urbans per a aquest centre amb la resta de la ciutat, ja que la immensa majoria d'usuaris vénen de fora del barri a visitar-se amb el seu metge de referència.

El Parc Sanitari Taulí està ubicat a la ciutat de Sabadell i és l'hospital de referència per als ciutadans de Cerdanyola del Vallès i Ripollet. Aquests ens trobem que l'autobus B2 de transport públic que realitza la línia Ripollet-Ceradanyola del Vallès- Sabadell i al revés no té habitualment parada a dit hospital.

És per això que des de l'Associació Funcional per la Integració Social conjuntament amb la Plataforma Cerdanyola 2000 i Diagonal 16-348 hem decidit llançar aquesta campanya de recollida de signatures, perquè d'una vegada per totes posin un servei urbà d'autobusos que cobreixi les necessitats reials del CAP Farigola amb els seus usuaris i tots els autobusos que realitzen la línia B2 parin al Parc Sanitari Taulí.

MILLORA EN L'ACCESSIBILITAT AL BARRI DE LA FARIGOLA

L'única manera que existeix per sortir o entrar a peu del Barri de la Farigola de Cerdanyola del Vallès és utilitzant un dels dos ascensors que n'hi ha instal·lats.

Si tu ets una persona que pateix de mobilitat reduïda, portes un carro de la compra o una cotxet per a nadons i et trobes amb que l'ascensor està espatllat (que és més habitual del que es podria esperar), has de fer aproximadament un quilòmetre extra o aventurar-te a pujar les escales.

Així que nosaltres entenem que s'està incomplint amb la Accesibilitat Universal recollida al Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre.

És per això que des de l'Associació Funcional per la Integració Social hem decidit llançar la campanya de recollida de signatures perquè en aquest barri es construeixin dues rampes que uneixin el barri de la Farigola i Ripollet amb la resta de Cerdanyola i així totes les persones puguin sortir i entrar sense cap tipus d'impediment els 365 dies de l'any, les 24 hores del dia.

SERVEI DE PEDIATRIA DEL CAP FARIGOLA

El 2005 es va acabar de construir el Barri de la Farigola, llavors uns centenars de joves van decidir anar a viure-hi.

En aquests moments es troben que han tingut descendència i el Centre d'Atenció Primària de referència que es troba al barri no té atenció pediàtrica suficient pel gruix de la població involucrada.

És per això que des de l'Associació Funcional per la Integració Social hem decidit llançar la campanya de recollida de signatures perque d'una vegada per totes s'arribi a un ràtio equitatiu entre el nombre d'usuaris i el de facultatius de pediatria.

PARADETA DE L'AFIS PER LA RECOLLIDA DE SIGNATURAS

Carretera de Barcelona, s/n

08290 Cerdanyola del Vallès

Dilluns 15 de juny

de les 8 a les 14 hores.

Dimarts 16 de juny

de les 14 a les 20 hores.

Dimecres 17 de juny

de les 8 a les 14 hores.

Dijous 18 de juny

de les 10 a les 13 hores i

de les 15 a les 18 hores.

Divendres 19 de juny

de les 8 a les 13 hores.

ESTABLIMENTS COL·LABORADORS

A Cerdanyola del Vallès